Subaru pakabos aukštinimas – ką svarbu žinoti

Pakabos aukštinimas leidžia padidinti prošvaisą, montuoti didesnius ratus ir žymiai pagerinti pravažumą tiek bekelėje, tiek prastais keliais. Tai įgyvendinama spaceriais (tarpikliais) arba kietesnėmis spyruoklėmis – kiekvienas sprendimas turi savo paskirtį ir privalumų.

✅ Spaceriai (pakėlimo tarpikliai)

  • Išlaiko originalų važiavimo komfortą, nes naudojamos gamyklinės spyruoklės

  • Ekonomiškas sprendimas – dažnai pigesnis nei spyruoklių keitimas

  • Standartinis pakėlimas – 3,5–4 cm – saugus ir efektyvus daugeliui Subaru modelių

  • 5 cm liftas galimas, tačiau reikalauja papildomų dalių (išilginės traukės intarpų, ilgesnių stabilizatoriaus trauklių ir pan.)

  • Didesnis nei 5 cm liftas reikalauja visos pakabos bei variklio su greičių dėže nuleidimo žemyn arba pačios pakabos perdarymo

🔩 Spyruoklių keitimas

  • Padidina tiek aukštį, tiek standumą (~3 cm)

  • Dažnai brangesnis už spacerius

  • Gali riboti amortizatoriaus eigą, todėl ne visiems tinka

🔁 Kombinuoti sprendimai

  • Galima derinti aukštinančius spacerius su kietesnėmis spyruoklėmis, siekiant maksimalaus efekto, paaukštinimas net 6-7cm

  • Tokiu atveju būtina pritaikyti važiuoklės geometriją: keisti stabilizatoriaus traukles, ilginimo intarpus ar trauklių ausis

🌀 Coilover montavimas

  • Alternatyvus, bet technologiškai pažangiausias pakėlimo sprendimas – aukštinantys coilover amortizatoriai su spyruoklėmis

  • Tuo pačiu metu padidina prošvaisą ir pakabos eigą

  • Puikiai tinka tiek off-road, tiek sporto paskirčiai

  • Pasirinktais atvejais leidžia reguliuoti aukštį, standumą ir dažnai net amortizavimo charakteristikas

  • Brangiausias, bet ir efektyviausias būdas aukštinti Subaru važiuoklę